بهترین آنتی ویروس ها و ابزارهای امنیتی ۲۰۲۰ را بشناسید

وبلاگی برای دریافت خبرهای عالی روز ، نرخ ها و آمار و ارقام

بهترین آنتی ویروس ها و ابزارهای امنیتی ۲۰۲۰ را بشناسید

آیا نمی دانید چگونه از سیستم خود در برابر ویروس ها و بدافزارها محافظت کنید؟ آیا بهترین آنتی ویروس ها و ابرازهای امنیت۲۰۲۰ را می شناسید؟ هم اکنون با خواندن این مقاله از فرازسافت با بهترین آنتی ویروس ها و ابزارهای امنیتی آشنا شوید.

بهترین آنتی ویروس های 2019

بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۰

با توجه به اینکه تولیدکنندگان و سازندگان ویروس ها و بدافزارها همیشه به دنبال روش ها و ترفندهای زیادی هستند تا به سیستم شما آسیب برسانند، شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی نیز روز به روز در حال پیشرفت هستند تا بهترین آنتی ویروس ها را برای مقابله با آن ها ایجاد کنند. در حال حاضر آنتی ویروس ها و ابزارهای امنیتی رایگان و پولی بسیار زیادی در بازار وجود دارد، اما ممکن است این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که کدام یک از آن ها می توانند بهتر عمل کنند؟ یا بهترین آنتی ویروس و ابزارهای امنیتی شناخته شده کدام ها هستند؟

در این مقاله آموزش از فرازسافت قصد داریم که شما را با بهترین آنتی ویروس ها و ابزارهای امنیتی ۲۰۲۰ آشنا سازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با این آنتی ویروس ها آشنا شوید و امنیت سیستم خود را بالا ببرید.

همچنین بخوانید: آموزش بکاپ گیری، دخیره و انتقال هیستوری در مرورگر کروم و فایرفاکس

بهترین آنتی ویروس ها و بدافزارهای امنیتی ۲۰۲۰

بر روی هر سیستم عامل ویندوز باید یک آنتی ویروس نصب شود. برای مثال Windows Defender Security Center به صورت پیش فرض بر روی نسخه اصلی ویندوزهای ۷، ۸ و ۱۰ قرار دارد. اما از آنجایی که معمولا بیشتر کاربران از نسخه های کپی استفاده می کنند، در نتیجه آپدیت ویندوز را غیر فعال خواهند کرد. این کار باعث می شود آپدیت خودکار برنامه Windows Defender غیر فعال شود. در نتیجه امکان مقابله با ویروس های جدید وجود ندارد. درسته که این روش بهترین گزینه نیست اما قطعا ویروس ها را در موقعیت تنگنا قرار می دهد.

در ادامه قصد داریم که بهترین آنتی ویروس ها و بدافزارهای امنیتی  ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱-­ Bitdefender Antivirus Plus 2020

محصولات Bitdefender به طور مداوم در بالا لیست بهترین برنامه های آنتی ویروس و بدافزارها قرار دارند. برنامه  Bitdefender Antivirus Plus 2020 که در سال ۲۰۱۸ ساخته شد یک حفاظت جامع را برای تمامی سیستم عامل ها ارائه می دهد. حفاظت جامع سیستم شما را در برابر طیف گسترده ای از آسیب پذیری ها و مسیرهای تعارض محافظت می کند.

آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Plus 2020 چندین لایه حفاظتی در برابر باج افزارها (ransomware) را ارائه می دهد. به این صورت است که بر روی عکس ها، ویدیوها و اسناد لایه های حفاظتی را قرار می دهد و از اطلاعات شما در برابر حملات ransomware حفاظت می کند. همچنین Network Threat Prevention را بروزرسانی کرده که با استفاده از یک لایه مبتنی بر شبکه از سیستم شما در برابر حملات آسیب پذیر جلوگیری می کند.

قیمت آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Plus2020 به مدت یک سال به مبلغ ۴۹٫۹۹ دلار می باشد.

Bitdefender Antivirus Plus 2019

Bitdefender Antivirus Plus 2019

۲-­ آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky)

برنامه Kaspersky Total Security یک محصول امنیتی عالی برای کاربران خانگی است. این آنتی ویروس نیز مانند Bitdefender همیشه در بالای لیست بهترین آنتی ویروس ها قرار دارد. در حقیقت، سیستم حفاظتی Cryptomalware یکی از بهترین محصولات حفاظتی در برابر باج افزارها است.

آنتی ویروس کسپرسکی از سیستم شما در برابر تمامی بدافزارها به خوبی محافظت می کند. همچنین این برنامه برای افرادی که می خواهند فرزند خود را کنترل کنند یک انتخاب عالی به شمار می آید. زیرا شما می توانید از طریق نرم افزار Kaspersky Total Security پروفایل دستگاه های فرزند خود را کنترل و مدیریت کنید. به علاوه دسترسی آن ها به برخی از وب سایت ها را محدود یا مسدود کنید.

قیمت آنتی ویروس Kaspersky Total Security به مدت یک سال برابر ۹۹٫۹۹ دلار می باشد.

آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky)

آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky)

۳-­ آنتی ویروس Webroot

آنتی ویروس Webroot کم حجم ترین آنتی ویروس شناخته شده به شمار می آید و یک نسخه آنلاین است. نرم افزار وب روت یک امنیت کامل در برابر ویروس های، بدافزارهای و سایر تهدیدات اینترنتی برای شما ایجاد می کند، بدون اینکه سرعت کامپیوتر شما پایین بیاید و یا فعالیت های شما را مورد اختلال قرار دهد. این برنامه بسیار سریع در حدود دو دقیقه اسکن را انجام می دهد و هر گونه خطر که سیستم شما را تهدید کند را به سرعت حذف می کند.

آنتی ویروس Webroot SecureAnywhere از ورود تهدیدات خارجی که می خواهند در سیستم شما ظاهر شوند، جلوگیری کرده و کاملا از سیستم شما در برابر این تهدیدات محافظت می کند. همچنین جلوی وب سایت هایی که می خواهند اطلاعات شما را به سرقت ببرند را می گیرد و قبل از آنکه شما وارد این سایت ها شوید به شما هشدار می دهد.
ادامه این آموزش : https://www.farazsoft.ir/antivirus-and-security-tools-2019/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.