مشخصات چای ساز 7301 فیلیپس

وبلاگی برای دریافت خبرهای عالی روز ، نرخ ها و آمار و ارقام

مشخصات چای ساز 7301 فیلیپس

بدنه کتری از پلاستیک است و با رنگ مشکی براقی که دارد، زیبایی خاصی به اشپزخانه شما میدهد. نشانگر کناری کتری میزان آب را در کتری نشان می‌دهد. دکمه روشن و خاموش شدن کل دستگاه در زیر دسته کتری قرار دارد و روی دسته، دکمه جوش‌آمدن یا گرم نگه‌داشتن تعبیه ‌شده است. و همچنین لامپ‌های نشانگر روی دسته، جریان کار را نشان میدهد.

قوری چای ساز فیلیپس مدل HD7301 از جنس شیشه مقاوم به حرارت دارد که صافی توری آن گنجایش زیادی دارد تا حجم زیادی از برگ چای را در خود جای دهد؛ بدین صورت برگ چای دم می‌کشد، ولی وارد فنجان یا استکان نمی‌شود. حجم قوری و کتری 0.7 تا 1 لیتر است که با مقدار مناسبی چای خشک، می‌توان برای تعداد نفرات زیادی چای بینظیر تهیه کرد.

این دستگاه مجهز به سیستم گرم‌نگهدار است. بعد از جوش‌آمدن آب کتری در‌صورتی‌که درپوش کتری بسته باشد یا قوری روی کتری قرار داشته باشد، سیستم گرم‌نگهدار فعال می‌شود و دمای کتری را نزدیک به نقطه‌ی جوش نگه‌ می‌دارد. در این حالت آب کتری بخار می‌شود و با برخورد به کف قوری باعث دم‌کشیدن چای می‌شود. با استفاده از دکمه‌ای که روی دسته کتری قرار دارد، می‌توان به حالت دستی سیستم نگم‌نگهدار را فعال کرد.

دارای قابلیت گرم نگهدارنده خودکار

– دارای فیلتر ضدرسوب متحرک

– دارای صافی قرارگرفته در قوری

– امکان قرارگیری و چرخش 360 درجه روی پایه برقی

این چای ساز جزو بهترین های بازار است که بدون شک می تواند خرید خوبی باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.